2019. december 21., szombat

Stasis

Jelentem elsőre majdnem sikerült végigvinnem ezt a remek filmet. Nagyjából az utolsó fél óra volt még hátra, amikor az izgalomtól belealudtam.Azt gondolom, hogy minden filmet meg kell próbálni végigvinni egyszer legalább, így visszatekertem és az iszonyat durva csattanót végigvittem újra, de felültem inkább, hogy nehogy megint belekómázzak, mert annyira jó....

Ja nem...a film nem jó, kicsit sem. Mindjárt a firka elején kicsit spoileres leszek, mert úgy illik, hogy először mindig a jó dolgokat mondja el a dologról az ember, és mivel ebben a filmben összesen egy jó dolog van, azt meg spoiler nélkül nem tudom elmesélni.....nos ez van:-D
Szóval egyetlen értékelhető dolog van a filmben. A Stasis egyfajta időutazó szerkezet, amelynek a segítségével vissza tudják lökni a tudatukat a múltba egy olyan testbe, amelyik épp akkor hal meg. Ennyi. Ennyi értékelhető.
A sztori egyébként annyi, hogy szar a jelen. Ahogy ilyenkor lenni szokott először letarolta a világot egy atomháború aztán egy járvány, szóval nem sokan maradtak. Ők is két pártra szakadva. Vannak a lázadók, ők a jók és van egy Cabal nevű képződmény akik valamiféle birodalom ők a gonoszok.
Na most a lázadók birtokában van egy technológia a sztázis vagy ugye angolosan Stasis amivel ezt a tudatvisszalökös dolgot lehet csinálni.A sztori szerint két túlélő megy vissza éppen, akiknek az a feladatuk - és ez basszus nem derül ki a sztoriból, ezt én raktam össze - hogy segítsék a  már ott lévő többi tudatvisszalököttet abban, hogy megváltoztassák a jövőt és kerüljék el a szar jövőt - hmm 12Majom koppintás?
Lesz egy kis gikszer, ugyanis az egyik gazdatest - a nő, nem halt meg teljesen. Innentől kezdve szellemként kóvályog a saját teste után amit ugye annak és rendje módja szerint a tudatvisszalökött csaj használ.

Na a  film innentől kezdve egy történet nélküli gagyi zagyvaság, gyakorlatilag a Terminátorból és a Ghostbustersből összeollózott motívumokkal. Nem működik kicsit sem. Sőt kifejezetten gagyi lett.
A végét sem kellett volna visszatekernem ugyanis azzal, hogy elaludtam rajta nem vesztettem semmit. A nem létező összelopott sztori mellé teljesen amatőr színészeket kapunk akik meg sem próbálnak jól játszani. Szar rendezés, szar sztori, igen gyenge színészek....

Szerintem 10/2

Nem lenne baj az alacsony költségvetés, ha szívvel-lélekkel csinálták volna a filmet, eredeti sztorival, egy-két tehetséges amatőr színésszel. Láttam már ilyet is, nem egyet, nem kettőt. Ebben semmi ilyesmi nincs. Olyan mint egy fröccsöntött kínai játék. Kicsit hasonlít arra az eredetire amit lekoppintottak de 10 perc után bedöglik és amúgy is törött és büdös....
A film felejtős, egyszer sem ajánlom megnézésre. Spóroljátok meg azt a másfél órát, amit erre szántatok és keressetek másik filmet.
Azért a 2 pont mert összeségében egyszer végigvittem és van benne egy értékelhető gondolat amiről fentebb már értekeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése