2017. február 16., csütörtök

Solace - Gyilkos ösztön

Tata tata daaaa....megjöttem. Kihagytam egy keveset. Na nem ezért, mert az utolsó poszt óta egy darab filmet nem néztem volna végig. Áááááá. Röviden, tömörön összefoglalva, pihentettem a blogot, érleltem az eszenciáját a dolgoknak.... Oké ez így elég is lesz magyarázatnak..
Szóval miközben nyomtuk ezt a filmet Macskával akarva-akaratlanul is a Hetedik jutott az eszembe. Nem egyszer, nem kétszer, szinte majdnem végig. Na nem azért mert ez egy Hetedik koppintás lenne (hozzáteszem, ha az tetszett, ez is fog) Hanem, jelentem a már fent említett eszenciája a két filmnek csattra ugyanaz.
Itt is vannak az idővel versenyt futó nyomozók. Itt is megismerjük őket, a családjukat. Itt is van egy rakás hulla, misztikus képek, villanások itt is van lightos ijesztgetni akarás. És persze itt is megvan természetesen a legfontosabb összetevő, a sorozatgyilkos. Aki itt is küszködik magával és a rendőrökkel. Itt is nyomokat hagy direkt maga után, hogy elkapják. Itt is kattant egy kicsit és hát, itt is bele kapjuk az arcunkba azt, hogy ő jó akart(legalább is saját maga szerint).
Csakhogy ez a sorozatgyilkos egy apró, kicsi dologban máshogy működik. Nem lövöm le a poént, mert amikor ez kiderült ki is pöcköltem ezt a Hetedik baromságot. Onnantól kezdve ejtettem a hasonlítgatást. Tetszett a főgenyó, meg a saját kis miértje, meg a motivációja. Innentől kezdve szarban is voltam egy kicsit morálisan, de tényleg nem lövöm le. Jó. Nagyon jó....
Majdnem kifelejtettem a szokásos külső tanácsadót, aki egy paranormális képességekkel megáldott orvos. Olvastam olyat a filmről, hogy érzettre olyan a szerepe (egyébként Anthony Hopkins játsza), mintha utólag rendezték volna bele a filmbe, amikor már kész volt. Szerintem nem, belepasszolt.
Szóval, a helyzet az, hogy egyszer meg lehet nézni, de nem az a nekiülős, rákészülős film. Tudjátok, amiről két hét múlva egy tök random szituációban is tudnék beszélgetni. Nem. Ezt a filmet inkább úgy kell megnézni, hogy "húúú, úgy megnéznék, valami kicsit misztikus, nyomozós, sorozatgyilkosos filmet. (van egy rakás) ezt a Gyilkos Ösztönt láttuk már? Nem emlékszem rá. Oké tegyük be, jó lesz." Na szóval a lényeg, ne legyenek nagy elvárásaid. A film bár megüt egy pár morális szálat, de igazából könnyed és szórakoztató, de legalább is nem egy nehéz rágós valami és nem is akar az lenni. Van benne pár fordulat, de nem dobsz hátast ezektől sem. Viszont egyszer tényleg elment. Nekem tetszett.

Szerintem 10/7

Jó a fanyar humor, jók a víziók, a képek. Jó a sorozatgyilkos. Viszont klisés, megfejthető és tele van elkent, elnagyolt dolgokkal. Ezzel együtt is ha szereted a sorozatgyilkosos, nyomozós, kicsit misztikus filmeket, ezt nyugodtan tedd be.  Macskával 10 óra meló után esti filmnek, alvás előtt nyomtuk le és teljesen rendben is volt így a dolog:-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése